Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Szállítási és fizetési információk

 

Az Értékesítési Rendszerben történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja az oldalon elérhető ÁSZF-et, és tisztában van az értékesítés (vásárlás) ezen szabályzatban rögzített menetével.

 

Szállítási Információ:

A munkanapokon 15 óráig leadott rendeléseket a következő munkanapon MPL Futár szállítja ki. A fizetés utánvéttel illetve utalással történik. Raktáron nem lévő termékek rendelését 1 -4 héten belül teljesítjük.

CSOMAGSZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET SZÁMLÁZUNK!

Amennyiben a vásárolt termékek összege meghaladja a bruttó 50.000Ft-ot, a szállítás ingyenes!

 Szállítási díj:

MPL Futárszolgálat által kézbesített csomagok esetén: Bruttó 1500 Ft

A kiszállítás pontos idejét a futárszolgálat határozza meg!

Szállítási és átvételi információk

FONTOS! A küldemény kézbesítését 2x kísérli meg a futár.

Szállítási határidő

A szállítási határidő országosan a csomag feladástól számított 2 munkanap.

Bővebb információ: https://www.posta.hu/belfoldi_csomagmegoldasok

A csomag nyomonkövetése: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

 

Sérült termék esetén

A megrendelt termékek csomagolását igyekszünk a lehető legbiztonságosabban megoldani, viszont a futárszolgálatnak való átadást követően már nem tudjuk felügyelni a csomagok biztonságos kézbesítését, ezért kérjük minden esetben ellenőrizze még a kézbesítésnél az MPL munkatársa által kiszállított küldeményt, hogy az megfelelően, sérülés nélkül került-e kiszállításra.

 

 

 

Amennyiben sérülést tapasztal

-          kérjük jelezze az MPL kézbesítőjének, illetve készítsen fényképeket a sérült csomagolásról és/vagy termékekről.

-          előfordulhat az is, hogy a sérülés nem látható a kézbesítésnél, ebben az esetben 3 munkanap áll a rendelkezésére ahhoz, hogy írásban bejelentést tegyen. A bejelentést és a sérült csomagról készített fotók bemutatását követően a Posta utólag jegyzőkönyvet készít.

 

Fizetési információk

Webáruházunkban többféle fizetési lehetőség közül választhat rendelése ellenértékének kiegyenlítésére.

Jelenleg elérhető fizetési módok:

BANKI ELŐREUTALÁS

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, megrendelése leadását követően e-mailben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. A visszaélések elkerülése érdekében a megrendelést kizárólag az átutalt vételár bankszámlánkon történő jóváírását követően kezdjük el összekészíteni.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: RIEX Kft.

Kedvezményezett bankja: BB. Rt.

Kedvezményezett bankszámlaszáma: 10103881-49933100-01000000

Kérjük, hogy a Megjegyzésben tüntesse fel a nevét és a számlaszámot!

Az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra rendelése.

UTÁNVÉTES FIZETÉS (BANKKÁRTYÁS VAGY KÉSZPÉNZZEL TÖRTÉNŐ FIZETÉS)

Amennyiben a rendelése értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Ebben az esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetnie (készpénzzel vagy bankkártyával).